Wednesday 1 August 2012

Agata Balbina zakłada bloga + zdjęcia kolczyków


Witam wszystkich na moim blogu!

Nazywam się Agata Balbina, moją pasją jest tworzenie pięknych rzeczy na szydełku. Moje prace to połączenie miłości do koloru, mody, precyzji oraz oryginalności. Są zaprzeczeniem typowych skojarzeń z szydełkiem. Tworzę sztukę do noszenia, mieszając materiały i wypracowując autorskie techniki i niepowtarzalny styl. Tworzę już ponad 6 lat. Po wielu próbach przeniesienia swojej twórczości do Internetu, postanowiłam oswoić blogspota.


Żeby dobrze zacząć moją przygodę z blogowaniem, wstawiam zdjęcia moich bestsellerowych kolczyków sukienek. Jeśli chodzi o jakość fotografii, to dopiero się uczę, i obiecuję że z czasem będzie tylko lepiej. Na razie mam dużo wątpliwości odnośnie światła, ekspozycji czy ustawiania czasu naświetlania, a i późniejsza obróbka odbywa się jeszcze metodą prób i błędów.

Dość gadania, oto sławne sukienki:





No comments:

Post a Comment