Thursday 4 October 2012

Kolekcja biżuterii "Maria Antonina"

Kolekcja, którą prenetuję poniżej, miała swoją premierę już jakiś czas temu. Aż wstyd się przyznawać, ale zdążyłam sprzedać całkiem sporo broszek, zanim zrobiłam im zdjęcia. Musicie mi więc wierzyć na słowo, że bylo ich dużo, i że wszystkie były piękne (no, nadal są, teraz cieszą nowych właścicieli, czy właścicielki).

Zainspirowałam się wizerunkiem Marii Antoniny, znanej również jako "królowa ciastek", co musiało znaleźć odzwierciedlenie w mojej biżuterii. Zaznaczam, wizerunkiem, czyli jak Antonina funkcjonuje w popkulturze, z czym się kojarzy i czego jest symbolem. Wiadomo, ciastek, ale raz są to muffinki, a raz francuskie makaroniki. U mnie jest i to, i to. I dekolty królowej. Proszę się nie gorszyć, te dekolty są piękne!


Pierwsza porcja zdjęć teraz, dekolty, na wszelki wypadek, dodam innym razem. 











2 comments:

  1. Jakie śliczne, szczególnie ta pierwsza mi się podoba!

    ReplyDelete
  2. Ta pierwsza fajna, taką na co dzień można nosić, te 2 pozostały urocze ale już bardziej do konkretnego stroju:) Fajny pomysł z "ulubienicą" :)

    ReplyDelete